FMCG სექტორის ანალიზი - პრეზენტაცია

29 დეკ, 2020
image
  • FMCG ბაზარმა მოსალოდნელია 2019 წლის დონე შეინარჩუნოს
  • ორგანიზებული FMCG ბაზრის მოთამაშეებისთვის წილი იზრდება, რაც ახალი მაღაზიების გახსნით არის განპირობებული
  • საშუალო ზომის მოთამაშეების წილი ორგანიზებულ ბაზარზე გაიზარდა
  • ორგანიზებული ბაზარი ფართოვდება თბილისიდან რეგიონებისკენ, თუმცა ზოგიერთი დიდი რეგიონი კვლავ აუთვისებელი რჩება
  • ბაზრის გრძელვადიანი ტენდენციები FMCG დანახარჯების და ორგანიზებული ბაზრის წილის ზრდაზე მიანიშნებს
  • უნაღდო დანახარჯების როლი FMCG ბაზარზე 2020 წელს მნიშვნელოვნად გაიზარდა, საშუალო ჩეკის მოცულობა გაზრდილია 
  • ქართული FMCG მოთამაშეების ფინანსური მაჩვენებლები სტაბიულურად ჯანსაღ დონეს ინარჩუნებს
მოგვწერე